Entradas populares

Последователи

Архив на блога

петък, 11 август 2023 г.

ИЗКУСТВЕНИЯТ ИНТЕЛЕКТ - ФОРМА ЗА ТОТАЛЕН КОНТРОЛ НАД СЕМЕЙСТВАТА ЧРЕЗ.....УЧИЛИЩЕТО

ИЗКУСТВЕНИЯТ ИНТЕЛЕКТ- ФОРМА ЗА ТОТАЛЕН КОНТРОЛ НАД                                СЕМЕЙСТВАТА ЧРЕЗ......УЧИЛИЩЕТО 






Н. Н. Рангелова

Май 2023 година 


Какво още ни донесе пандемията? Освен супер усъвършенстване на тайните " бръмбари" за следене на хората в социалните мрежи? Изкуственият интелект бе усъвършенстван до такава степен, каквато някога не сме си и представяли! Не щете "с мир" да приемете Истанбулската конвенция? Е, тогава ще ви я наложим с хитрост! 


Или как училището става опасно място за пребиваване? Привеждам копие от заповед :


Въвеждане в експлоатация на Национална електронна информационна система

Изх. № РУО1-39501/01.12.2021г.

ДО

ДИРЕКТОРИТЕ НА

ОБРАЗОВАТЕЛНИТЕ ИНСТИТУЦИИ

 

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО ДИРЕКТОР,

УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ДИРЕКТОР,

 

Информирам Ви, че с получено писмо № 9105-133/29.11.2021 г., Министерство на образованието и науката и съгласно чл. 250 от Закона за предучилищното и училищното образование от Преходните и заключителни разпоредби на Наредба № 8/2016 г. за информацията и документите за системата на предучилищното и училищното образование Министерството на образованието и науката осигурява създаването и внедряването на всички електронни продукти, необходими за функционирането на Национална електронна информационна система за предучилищното и училищното образование (НЕИСПУО).

В изпълнение на разпоредбите на закона и наредбата, по задание, на МОН беше разработена НЕИСПУО, която предстои да бъде въведена в експлоатация за системата на предучилищното и училищното образование."



Какво означава това на практика? Разговарях с доста родители, с учители. Родителите са възхитени от новата електронна система, понеже не знаят, че това е система за тотален контрол над самите тях и над техните деца. А и това не им се показва, не се дава достъп до другите документи, които класният учител е длъжен да попълни. Нито пък някой им казва как данните, вписани от учителите, могат да бъдат използвани против семейството като основна структура на обществото. Против техните деца! 

Разбира се, на този етап от развитието си, електронната информационна система не е още до там развита, но това е само основата, фундаментът за тоталния контрол даже над мислите на децата.

И за да няма вражда с българските властови структури, ще публикувам материали от руски източници. Първото нещо, за което искам да пиша, това е, че има две нива на достъпност: едното ниво - открито- то е за всички: и родителите, и учителите и всеки човек може да види информацията, която се въвежда на това ниво! Или с други думи казано- това са електронните бележници.

Другото ниво - това е информация, която НЕ Е ДОСТЪПНА ЗА ХОРАТА, а само за училищните служители. Каква е тази информация?



На снимката тук се виждат отбелязаните с цвят полета : "отворен контур" и " затворен контур", който е предназначен само за определен кръг от хора и осигурява работа с пълен набор от данни, в това число и персонални, конфиденциални....

Класните ръководители са задължени да въведат данни за всеки ученик - данни, които са "чувствителни", тоест те не се отнасят по никакъв начин към учебния процес, но по някаква причина представляват жив интерес за цялата тази система на контрол! Данните в това ниво са строго пазени от очите на родителите. Директорът заповядва на класните ръководители да вписват стриктно тези данни! Това е задължение на класния ръководител! Първо негово задължение! В миналото такава информация се събираше устно от бабичките пред блоковете или от селските клюкарки. А сега вече се вписва в документ! Оказва се, че основната функция на учителя от съвременната електронна система на тотален контрол вече не е да учи децата, а да упражнява контрол, да следи какви са семействата на децата, как живеят, болни ли са, колко често се разболявят, какви са интимните отношения между родителите, имат ли в хладилника си храна, каква.....И много друго! 




Ето един документ, който не се показва на родителите! Тук се вписват данните....като например каква е семейната среда...
Както виждате, има няколко точки, които се описват: 
1. Етапи на обучението.
2. Състав и нужди на семейството.( в българската версия тази точка звучи като семейна среда, описание).
3. Здраве.
4. Социално опасни действия на обучаващите се от 6 до 18 години ( в българската версия категорията на обучаващите обхваща предучилищното и училищно обучение)
5. Контингент на обучаващите се в региона...
Кажете ми какво общо има от какво семейство е детето с процеса на обучение, дали е от пълноценно или не семейство, а по - нататък ще видим колко широк спектър се включва в това понятие...
И какво отношение към процеса на обучение има здравето му, личната му амбулаторна здравна карта, прегледите при личния лекар или здравето на неговите родители (!!!)? До сега имаше понятие като лекарска тайна, явно му е дошъл края на това понятие, както и на понятието елементарни човешки права! А ще кажете с каква цел е вмъкнато тук "здравето", тоест данните на личния лекар, медицинската карта на пациента?  Много просто- когато детето често се разболява, това води до отметка в този електронен документ, а това пък от своя страна води до увеличаване на риска детето да попадне в рисковата категория - неблагоприятно семейство! А това от своя страна е като червения бутон на масата на тоталитарен лидер от близкото минало - директорът на училището е длъжен веднага да съобщи този факт на социалните, които веднага могат да отнемат детето и да го настанят .... в приемно семейство от нов тип. А в бъдеще какви поражения това може да нанесе на човека, просто не смея да си помисля!
Ето как изглежда това в българското електронно управление : 

Има графа : лекар, разбира се, личен лекар на ученика! Има подробно описанание как да се внесат данните на този лекар, неговото име и телефонен номер. 







Има и графа, в която стои съкращението СОП. Какаво е това? На практика това е ученик от неблагоприятно семейство. А факторите, които го определят като такова дете, са описани на друга страница от този електронен документ. И което е многозначно : учителят определя това! По това как учителят интерпретира факт от живота на детето, зависи къде ще попадне то и каква ще бъде съдбата му! 

Ето какви са критериите, според които се определя дали даден ученик влиза в рисковата група:


Нека да обърнем внимание на някои от тези сфери:
Например: учителят е длъжен да отбележи дали ученикът има приятели или не! И още рискови фактори са : конфликт с приятелите, несподелена любов, конфликт в класа.... И сега нека да си представим, че ученикът Х идва от друго училище и още няма приятели, а тъй като е нов ученик, и е малко тромав, например, с него започват да се "шегуват" съучениците му... което води до уединяване или до конфликти. Или просто детето няма приятели... Или пък, както мнозина от учениците, е имал несподелена любов...колко ученика  попадат в рисковата група до тук???

В графата " обучение" виждаме точки като " закъснения( чести), спор с учител ( е, аз навремето имах доста силни спорове с учителите в гимназията, в която учех!) Има графа " двойки по два предмета"... " не се интересува от обучението"... Ако даден ученик минава тежък период от живота, например проблеми в семейството, и има двойки...то той автоматично попада в "черния списък " на социалните служби! 

В графата "Здраве " има точки като : често боледува, изменен външен вид, влошаване на здравето, болести в семейството.... Е, аз не знам вие какво мислите по въпроса, но на мен това ми прилича на гето от времето на фашизма! Тук явно е залегнала фашистката идеология за здравото тяло, за избраната нация...как да си обясня иначе наличието на точки като : болести в семейството! И какво отношение имат болестите в семейството към обучението на ученика? Или това има значение за НЕЩО или НЯКОГО в едно бъдеще време, което сега се подготвя и което се нарича нов световен ред? С така построената система на тотален контрол в училище ще може да се обхване  абсолютно всичката информация за даден човешки род, включително даже какво ученикът е казал в пети или втори клас, с кого е имал конфликт, в кого е бил влюбен..., всичко, свързано със семейството му, с всеки от родителите му, даже най - интимни подробности...

Представете си как тези данни биха могли да бъдат използвани в едно далечно бъдеще? Свързано е и с контрола над заболеваемостта, със смъртността, с естествения отбор, ако щете...просто въображението е слабо да опише онова, което гигантския европейски компютър би могъл да извърши с тия данни.

Следващата графа е " Семейство". Тук срещаме точки като : "деформирано семейство". Какво означава този термин? И как би го изтълкувал отделният учител? А преднамерено ако е? 
Кое семейство е деформирано? Отговори толкова, колкото и хора.
Следва точката : " съставът на семейството често се мени". А това пък какво означава? Че се появяват нови деца в това семейство ли? Или че родителите се развеждат и женят отново? Или какво? И какво отношение има този факт към процеса на обучение? 

Точката " без контрол" може да се тълкува така : " тъй като родителите постоянно ходят на работа, тоест заети са през деня, детето е само и без контрол...."

Има графа " поведение". Е, ще кажат по - възрастните от вас, че и навремето имаше такава графа в бележниците на учениците и даже бележки се пишеха за поведението! Има такива точки от тази графа като : честа смяна на настроението и лошо настроение! Е, господа управници! Вие винаги ли имате розово настроение? Има и точка " нарушение на правилата"! На кои правила? 

А сега вече идва ред и на мислите: учителят е длъжен да отбележи какви са мислите на ученика! Дали има суицидни мисли....дали емоционално преживява неуспехите си....Дали има интерес към символиката на смъртта! Е, тази точка ми е много интересна! Като  вземем под внимание, че дори статуята насред София е символ на смъртта... А има и множество символи на смъртта в двореца на културата даже! Че как да се разбира този термин? То и черепа е символ на смъртта...
Самият факт, че съществува тази графа, е страшен! Ужасен е! Това ясно говори за насоката, по която се движи властта - тотален контрол над мислите на човека! А защо? С каква цел? Как това може да афектира бъдещето на даден човек? И как тази информация може да се използва от не до там човечни управници? Не, не искам да отговоря! Просто е страшно да си го помисля дори! Оказва се, че училището днес се превръща в много опасно място! Събраните данни от " закрития контур" могат да бъдат оръжие в ръцете на нечестивите властимащи. Това в самото си начало не е нищо друго, освен системно унищожаване на семейството и насилствено насаждане на чужда идеология. Сриване на детската психика! Имам само една дума за това : тотален контрол с цел заставянето на човешките индивиди да вършат онова, което им се заповяда. Без ропот, без несъгласие, без всякакъв отпор! Тотален контрол над мислите и волята на човеците.

И сега нека да видим : при отбелязване на няколко точки от различни графи, отстрани на страницата светват точици или малки правоъгълници. Ако няма отбелязани точки, в края на страницата свети зелено- значи, с този ученик всичко е наред! А ако има отбелязани няколко точки, например : закъснения, двойки по два предмета и конфликти с приятели, светва първо оранжева светлина! Тоест - предупреждение за възможен риск- социално опасно положение! Ако обаче има повече точки, например: деформирано семейство, закъснения чести, няма приятели, често боледува, честа смяна на настроението - свети червена светлина- ученикът попада в списъка на социално опасно положение!  

Разбира се, училището не е единствената институция, където е въведено електронното управление. Но е ключова, освен банковото дело, където нещата за владеенето и контрола над цялата информация за всеки човек се движат с ускорен темп вече. Държавата преминава на електронно управление и това от една страна е високо ниво на развитие. Но все пак " скритите бомби" са заложени в системата на образованието. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.